Pirkimo sąlygos  galioja visiems užsakymams atliktiems www.edrobes.lt  internetinėje svetainėje. Pirkėjas su taisyklėmis sutinka paspausdus nuorodą „UŽSAKYTI“.

Taisyklės. Pardavėjas turi teisę bet kuriuo metu keisti, papildyti, taisyti. Pardavėjas neprivalo įspėti apie pasikeitusias Taisykles. Taisyklių pakeitimai įsigalioja iškart paskelbus juos www.edrobes.lt  svetainėje.

Prieš pirkdama www.edrobes.lt  produktus Pirkėjas privalo pateikti savo asmens duomenis (vardą, pavardę, prekių pristatymo adresą, telefono numerį, galiojantį elektroninį pašto adresą), kurie būtini kokybiškam produktų pirkimui, pristatymui ir mokėjimui vykdyti.

Pardavėjas įsipareigoja neatskleisti Pirkėjo asmens duomenų tretiesiems asmenims, išskyrus Pardavėjo partnerius, teikiančius produktų pristatymo ar kitas su Pirkėjo užsakymo tinkamu įvykdymu susijusias paslaugas. Pardavėjas užtikrina, kad Pirkėjo asmens duomenys bus naudojami tik prekių pirkimo ir tiesioginės rinkodaros tikslais.

Kainos. Kainos galioja tokios, kokios tuo metu yra nurodytos www.edrobes.lt  internetinėje svetainėje. Kainos pateiktos eurais su 21 % PVM.  Į www.edrobes.lt  produktų kainas neįeina prekių pristatymo mokesčiai.

Užsakymas. Pirkėjas už prekes atsiskaito banko pavedimu/ grynaisiais atsiemimo vietoje. Apmokėjimo gavimo momentu laikomas momentas, kai Pardavėjas gauna mokėjimo nurodymą į savo banko sąskaitą. Apmokėdamas, Pirkėjas, mokėjimo paskirtyje, turi nurodyti užsakymo numerį (arba gautos sąskaitos numerį). Negavęs apmokėjimo, Pardavėjas Pirkėjo užsakymą sistemoje saugo 5 dienas. Užsakymas anuliuojamas, jei Pardavėjas apmokėjimo negauna per 5 dienas.

Prašome įsidėmėti, kad jei Jūs susidūrėte su problema ir per 24 valandas negaunate užsakymo patvirtinimo, sąskaitos ar kai užsakymas jau yra atliktas arba jis jau buvo išsiųstas, bet Jūs jo dar negavote arba Jums iškilo kitų klausimų, prašome susisiekti su mumis el. paštu [email protected] pateikiant šią informaciją:

  1. Laiško pavadinime nurodykite „Pranešimas apie problemą“.
  2. Pateikite užsakymo numerį.
  3. Trumpai apibūdinkite problemą.
  4. Pateikite savo kontaktinius duomenis.

Po Jūsų pranešimo mes pasistengsime su Jumis susisiekti kaip galima greičiau ir informuosime apie galimą sprendimą.

Pristatymas. Pirkėjas, įsigydamas prekes, turi žinoti, kad jas pristato kurjerių tarnyba, todėl užsakydamas produktą įsipareigoja nurodyti tikslų pristatymo adresą.

Pristatymo mokestis skaičiuojamas atsižvelgiant į pristatymo adresą ir prekių svorį bei dydį. Standartinis pristatymo mokestis – nuo 6 eur, standartinis pristatymo laikas –  1-2 darbo dienos nuo pagaminimo (švenčių dienos ir savaitgaliai nėra įtraukti)

Gavęs prekes Pirkėjas privalo patikrinti jos būklę bei pasirašyti sąskaitą-faktūrą, važtaraštį ar kitą siuntos perdavimo ir priėmimo dokumentą. Pirkėjui pasirašius sąskaitą-faktūrą, važtaraštį ar kitą siuntos perdavimo ir priėmimo dokumentą, laikoma, kad siunta perduota tinkamos būklės.

Vėlavimas ne dėl mūsų kaltės. Deja taip kartais nutinka, kad neprisiimame atsakomybės už vėlavimą dėl sugedusios technikos ar siuntų tarnybos klaidų. Mes negalime būti traukiami baudžiamojon atsakomybėn už tokius įvykius.

Kurjeriui neradus kliento ar nepavykus su juo susisiekti telefonu, siunta yra bandoma susisiekti ir papildomai informuoti apie siuntos pristatymą antra kartą. Jei klientas nepasiekiamas, prekė klientui nebėra pristatoma, ji yra grąžinama Pardavėjui. Pardavėjui raštu pareikalavus, klientas privalo atlyginti visus tiesioginius Pardavėjo patirtus nuostolius, susijusius su prekės pristatymu bei grąžinimu Pardavėjui. Prekių neatsiėmimas, iš anksto apie tai raštu neinformavus Pardavėjo, yra laikomas piktnaudžiavimu ir Pardavėjas gali reikalauti transportavimo išlaidų padengimo. Taip pat Pirkėjas praranda galimybę mokėti grynaisiais pinigais ir visus būsimus užsakymus turės apmokėti iš karto.

Produktų grąžinimas.
Prekės turinčios poligrafinį, leidybos broką keičiamos į kokybišką prekę, apie tai pranešus per 24 val. nuo prekės gavimo laiko. Jeigu keičiamos prekės sandėlyje tuo momentu nėra ir pirkėjas nesutinka laukti, pirkėjui pageidaujant, gali būti gražinami už prekę sumokėti pinigai.

Kokybiškos prekės negražinamos, vadovaujantis Remiantis LR Ūkio ministro 2001 m. birželio 29 d. įsakymu Nr. 217 “ Dėl daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių patvirtinimo“:

„18. Pirkėjo reikalavimas pakeisti nusipirktą prekę analogiškomis prekėmis arba grąžinti sumokėtus pinigus dėl šių taisyklių 14 punkte nurodytų priežasčių netenkinamas įsigijus tokias prekes: parfumerijos, kosmetikos ir tualetinius preparatus (kodai pagal Kombinuotąją prekių nomenklatūrą – 33.03 – 33.07), fotografijos ir kinematografijos prekes (kodas pagal Kombinuotąją prekių nomenklatūrą – 37.00), spausdintas knygas, reprodukcijas ir kitus poligrafijos pramonės dirbinius (kodas pagal Kombinuotąją prekių nomenklatūrą – 49.00)…“

DVD, CD diskai su gamybiniu ar vizualiniu broku per 14 darbo dienų nuo pristatymo pirkėjui dienos turi būti grąžinti tiekėjui. Gamybinį broką turinti prekė keičiama į kokybišką prekę. Kokybiški DVD , CD diskai, audio įrašai ne grąžinami.

 

Atsakomybė. Pirkėjas yra visiškai atsakingas už registracijos formoje pateiktų duomenų tikslumą ir teisingumą. Jei Pirkėjas registracijos formoje pateikia netikslius ar neteisingus duomenis, Pardavėjas neatsako už dėl to atsiradusius padarinius ir įgyja teisę reikalauti iš Pirkėjo patirtų tiesioginių nuostolių atlyginimo. Pirkėjas visiškai atsakingas už savo veiksmus, atliktus www.edrobes.lt  svetainėje.

Pardavėjas atleidžiamas nuo bet kokios atsakomybės visais atvejais, kai nuostolių atsiranda dėl to, jog Pirkėjas, neatsižvelgdamas į Pardavėjo rekomendacijas ir savo įsipareigojimus, nesusipažino su šiomis Taisyklėmis, nors tokia galimybė jam buvo suteikta.

Updating…
  • Krepšelyje nėra produktų.